۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۳۱۹۷۴
جهادی

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: گروه جهادی پرواز خاکی دانشگاه علامه طباطبائی ۳۱ مرداد ماه به منطقه لوداب یاسوج اعزام می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، ایمان کرمی ضمن اشاره به اهمیت کارگروه‌های جهادی در محرومیت زدایی در کشور تصریح کرد: گروه جهادی پرواز خاکی دانشگاه علامه طباطبائی 31 مرداد ماه به منطقه لوداب یاسوج اعزام می‌شود.


وی ادامه داد: بخشی از برنامه‌های ما در این منطقه محروم همان کار فرهنگی، عمرانی و پزشکی است. در این خصوص کلاس‌های فرهنگی در منطقه دایر خواهیم کرد و متناسب با ظرفیت دانشگاه علامه برخی برنامه‌های را تدارک می‌بینیم.


این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این منطقه بحث آسیب‌های اجتماعی زیاد است و بخشی از فعالیت‌ ما نیز به این امر مربوط می‌شود. یک تیم از دانشجویان دانشگاه علامه و متخصص در زمینه مددکاری و پژوهش‌گری قبل از هر اقدامی به منطقه اعزام خواهند شد و آمارگیری انجام و پس از نیاز سنجی در منطقه تیم جهادی مددکاری وارد منطقه‌ می‌شوند.


کرمی تصریح کرد: سعی کردیم در این زمینه از ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی بهره‌ بگیریم. امسال قصد داریم طرح «تداوم اردوی جهادی» را انحام دهیم که در پی آن هر نفر از اعضاء گروه‌های جهادی با یک نفر از افراد تاثیرگذار در منطقه ارتباط خواهد گرفت و استعدادهای موجود در منطقه را شناسایی می‌کنند تا تغذیه فرهنگی انجام شود که فرهنگ مقاومتی برای همان افراد منطقه ایجاد شود.


این فعال دانشجویی بیان داشت: مناطق محروم کمبودهای متفاوتی است و با کمک و تجهیز خود اهالی می‌توان مشکلات را حل کرد و دیگر نیاز به حضور جهادگران در آن مناطق نخواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار