۰۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۰۱۱۴
مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان آزمون به‌کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه علامه

مدیر امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه تمامی واریزها و پرداخت‌های دانشگاه از طریق بانک کارگزار انجام می‌شود،‌ بیان کرد: هرگونه تماس که از طرف افراد به عنوان کارکنان امور مالی دانشگاه جهت دریافت وجه نقد انجام می‌شود، مورد تأیید حوزه امور مالی دانشگاه نیست.


حسن آباقری در گفت‌وگو با عطنا افزود: تمامی مبالغ دریافتی دانشگاه علامه‌طباطبائی از طریق واریز به حساب‌های دانشگاه به صورت فیش یا از طریق دستگاه POS و درگاه اینترنتی انجام می‌شود.


وی تصریح کرد: هر گونه وجهی که دانشگاه طبق آیین‌نامه مالی و معاملاتی و قوانین بالادستی مجاز به دریافت آن است از طریق واریز به حساب‌های دانشگاه صورت می‌گیرد و دریافت وجه به صورت نقدی در هیچ یک از واحد‌های دانشگاه و توسط کارکنان دانشگاه مجاز نبوده و هرگونه واریز وجه به حساب‌های دانشگاه صرفاً از طریق واریز به حساب‌های آن صورت می‌گیرد.


مدیر امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی افزود: شیوه کاری امور مالی دانشگاه به گونه‌ای است که تمامی پرداختی‌ها و دریافتی‌ها در چارچوب قوانین و مقررات انجام شده و هرگونه پرداخت و دریافت باید مستند به مدارک و سوابقی بوده که به تأیید مقام مجاز خرج  در دانشگاه رسیده باشد.


وی درباره همین موضوع تأکید کرد: هرگونه تماس‌هایی که از طرف افراد به عنوان  کارکنان  یا مسئولان امور مالی دانشگاه مبنی بر واریز وجه به صورت اشتباه توسط امور مالی و برگشت آن به حساب کارت انجام می‌شود، مورد تأیید حوزه امور مالی نیست.


آباقری به دانشجویان، کارمندان و اعضای محترم اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی توصیه کرد که از هرگونه همکاری با افرادی که این‌گونه با آنها تماس می‌گیرند، جداً خودداری کنند و مراتب را بلافاصله به امور مالی و حراست دانشگاه  اطلاع دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار