۱۴ تير ۱۳۹۶ ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۵۵۵
Neshast Hamkari Oloum Ensani Iran Va Alman (4)

پویان آزاده در حاشیه نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌های ایران و آلمان گفت: این نشست در سطح بسیار خوبی برگزار شد و مسلماً ارتباطات دانشگاه‌ها را حرفه‌ای‌تر می‌کند.


دکتر پویان آزاده، پیانیست، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدیر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه هنر در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا در حاشیه نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌های ایران و آلمان با تمجید از میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: این نشست در سطح بسیار خوبی برگزار شد و مسلماً ارتباطات دانشگاه‌ها را حرفه‌ای‌تر می‌کند اما اگر در آینده بر موضوعات مشخص‌تر تأکید شود نتایج بهتری حاصل خواهد شد.


او اضافه کرد: در این نشست جای رشته‌های هنر خالی بود و به نظرم می‌شد یک شبکه‌ای از استادان آلمانی و ایرانی را در زمینه هنر ایجاد کرد.


آزاده با اشاره به اینکه دفتر امور بین‌المللی دانشگاه برنامه‌های زیادی را در این حوزه دارد، گفت: ما باید ارزش هنر کشور خودمان را بدانیم، هنر ما باعث جذابیت ایران است، ریشه بسیاری از اتفاقاتی که در هنر دنیا رخ داده از ایران است اما ما نتوانستیم خودمان را در دنیا ارائه دهیم.


مدیر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه هنر گفت: پیاده‌سازی الگوهای خارجی در کشور با ساختارهای ما هماهنگ نیست، چیزی که باعث پیشرفت ما می‌شود، استفاده از سنت‌ها و پتانسیل‌های داخلی خودمان و ایجاد نوآوری است، بنابراین ما باید در زمینه بین‌المللی‌سازی، هنر ایرانی را به جهان عرضه کنیم.


به گزارش عطنا، نشست همکاری بین‌المللی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه‌های ایران و آلمان روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۲ و 13 تیر) در دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار