۲۶ تير ۱۳۹۴ ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۳۱
salimi

نشست مقدماتی تشکیل بنیاد خیریه دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. در این نشست که با هدف رایزنی و همفکری به منظور تشکیل بنیاد خیریه دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دیدگاه ما در دانشگاه برای شکل‌گیری این بنیاد متفاوت از سایر بخش‌ها است.


salimi


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، وی ادامه داد: ما می خواهیم  از طریق تأسیس این بنیاد پایه‌های عملکرد دانشگاه را دگرگون کنیم، متأسفانه دانشگاه‌های کشور با توجه به ماهیت دولتی بودن آن و به طور معمول در اختیار نداشتن و یا عدم اختیار هزینه کرد بودجه در موارد مورد نیاز، توان عملکردی محدودی دارند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به همین دلیل پس از ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر مجوز تشکیل بنیادهای خیریه در دانشگاه، بر آن شدیم تا مقدمات تأسیس بنیاد خیریه دانشگاه علامه طباطبائی را با دعوت از خیرین، مؤسسات مالی و اعتباری و اعضای علاقه‌مند عضو هیأت علمی دانشگاه فراهم کنیم.


وی ادامه داد: و از این طریق بتوانیم با تشکیل هیأت امنا و صندوقی کارآمد در زمینه‌‌ انجام فعالیت‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و عمرانی در دانشگاه گامی برداریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار