۱۱ تير ۱۳۹۶ ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۷۲۵
tandis

مسئول امور دانشجویی گروه رسانه‌ای الفبای دانشگاه بوعلی سینا از اعطای تندیس پاسخگویی به پاسخگوترین مسئول دانشگاه خبرداد و گفت: این انتخاب براساس نظرسنجی از دانشجویان دانشگاه بوعلی انجام خواهد شد.




به گزارش عطنا، محمدرسول سرهنگی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی که تا کنون توسط گروه رسانه ای دانشگاه بوعلی صورت گرفته است، دکتر افخمی، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر رسول سلیمانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه، شهبازی رئیس اداره تغذیه دانشگاه و دکتر عروتی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی به عنوان پاسخگوترین مسئولان دانشگاه بوعلی از طریق شبکه های اجتماعی معرفی شده اند.


وی با بیان اینکه در ادامه این نظرسنجی عمومی اسامی این چهار مسئول در کانال تلگرامی دانشگاه اعلام می شود افزود: در زمان تعیین شده ای که در کانال اعلام می شود ،دانشجویان نظر خود را اعلام می کنند و یکی از مسئولان معرفی شده به منظور دریافت تندیس پاسخگویی معرفی می شود.



سرهنگی عنوان کرد: تامین کلیه هزینه های تبلیغات، تندیس و برگزاری این نظر سنجی توسط گروه رسانه ای الفبا تامین شده است.


مسئول اموردانشجویی گروه الفبای دانشگاه بوعلی در ادامه بیان کرد: هدف از اعطای تندیس پاسخگویی به پاسخگوترین مسئول دانشگاه نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در میان مسئولان دانشگاه و روحیه مطالبه گری در میان دانشجویان بوده است.


وی همچنین گفت: دانشگاه بوعلی از معدود دانشگاه‌هایی است که مسئولان آن در اوقات خارج از ساعات کاری خود نیز به پاسخگویی به دانشجویان می پردازند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار