۲۱ تير ۱۳۹۴ ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۱۱

نشست فرهنگی استادان بسیجی دانشگاه علامه طباطبائی با رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و نیز رئیس سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ، 22 تیرماه در محل تالار اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می گردد.


   به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر کامران شیوندی عضو بسیج اساتید دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود: این نشست باحضور بیش از 100 تن از استادان بسیجی دانشگاه علامه طباطبائی و در راستای ایجاد زمینه‌های برای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص مسائل و مباحث فرهنگی در حوزه‌ی جنگ نرم برگزار می گردد. وی اضافه کرد : در این نشست برآنیم تا براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسالت استادان دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم بتوانیم با هم‌افزایی استادان بسیجی زمینه های بیشتری برای حفظ و پاسداشت مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نیز ایجاد زمینه‌هایی برای قرابت معنایی و تفکر بین دو قشر دانشگاهی بیش از گذشته را فراهم نماییم.


   لازم به ذکر است این نشست از ساعت 18 دوشنبه 22 تیر ماه با سخنرانی دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر سعادتی نژاد رئیس بسیج اساتید تهران و دکتر ملکی فرمانده بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار