۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۹۸

به گزارش عطنا به نقل از روابط‌ عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، چهارمین نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشکده‌های ارتباطات و مدیران گروه‌های تخصصی ارتباطات و رسانه با حضور حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد.


در این نشست که به منظور تعیین اعضای شورای پژوهشی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نماینده استادان در کمیته ارزیابی کیفی نشریات و نیز نمایندگان استادان در کمیته رتبه‌بندی فضای مجازی برگزار شد، استادان ارتباطات و مدیریت رسانه دانشگاه‌های سراسری و آزاد همچون: دکتر علی‌اکبر فرهنگی، دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر سیدوحید عقیلی، دکتر اردشیر زابلی‌زاده، دکتر عباس اسلامی‌ فارسانی، دکتر سعید خدابنده‌لو، دکتر نسترن خواجه‌نوری، دکتر رها خرازی‌‌آذر، دکتر سارا محمدپور، دکتر حسین انتظامی و دکتر سلطانی‌فر حضور داشتند.


دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها


در این جلسه پس از بحث و بررسی پیرامون موضوعات مطرح شده، رأی‌گیری در خصوص انتخاب نمایندگان به‌عمل آمد و براساس آرای اعلام شده، دکتر محمدمهدی فرقانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی؛ دکتر سیدمحمد مهدی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی؛ دکتر طاهر روشندل، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران؛ دکتر مهدی منتظر‌قائم، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر رها خرازی‌آذر، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به عنوان اعضای شورای پژوهشی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها انتخاب شدند.


همچنین دکتر طاهر روشندل به عنوان نماینده استادان در کمیته ارزیابی کیفی نشریات و دکتر یونس شُکرخواه و دکتر رها خرازی‌آذر به‌عنوان نمایندگان استادان جهت حضور در کمیته رتبه‌بندی فضای مجازی انتخاب شدند.


در ادامه جلسه مقرر شد هماهنگی‌های لازم برای تعیین مقاله‌های صدمین شماره فصلنامه رسانه صورت گرفته و این شماره از فصلنامه به‌صورت ویژه‌نامه همراه با ضمیمه برای پاییز ۱۳۹۴ منتشر شود.


طاهر روشندل


در چهارمین نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشکده‌ها و استادان ارتباطات و رسانه، همچنین دکتر طاهر روشندل به عنوان نماینده استادان ارتباطات و رسانه در کمیته ارزیابی کیفی نشریات معرفی شد.


در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر مصوب شد تا در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سال ۱۳۹۴ نشست سراسری استادان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از استادان و متخصصان این حوزه از سراسر کشور برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار