۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۵۰

سرهنگ “سعید شعبان ” رئیس پلیس فتا خوزستان، در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تصاویر شخصی یکی از اساتید دانشگاه های استان خوزستان، در شبکه های اجتماعی از سوی شخص یا اشخاصی ناشناس انتشار یافته است، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قرار گرفت.



این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان، تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کردند که با بررسی های صورت گرفته و اقدامات فنی کارشناسان، مشخص شد شخصی که دانشجوی یکی از دانشگاه های استان خوزستان می باشد، پس از ساخت گروه در شبکه های اجتماعی تلفن همراه، اقدام به انتشار تصاویر شخصی استاد خود نموده است.



سرهنگ “شعبان” گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی بازپرس ویژه جرائم رایانه ای، در یک عملیات غافلگیرانه، متهم دستگیر شد.



رئیس پلیس فتا خوزستان عنوان داشت: متهم در تحقیقات بعمل آمده، منکر هرگونه اقدام مجرمانه بوده اما در مواجهه با مستندات موجود در پرونده، به جرم خود اعتراف کرد.


سرهنگ “شعبان” در خاتمه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه ای، هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی، موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.



منبع: رهیاب نیوز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار