۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۸۱
به گزارش عطنا ، نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رقم حمایتی اختصاصی به طرح‌های علوم انسانی اظهار کرد: حد و مرزی را برای پروژه‌های تحقیقاتی مشخص نکرده‌ایم، ولی اگر پروژه‌ای مصوب شود، کل هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنیم، بالاترین رقم را یکی از پروژه‌های علوم انسانی با رقم 400 میلیون تومان داشت که کل هزینه‌های آن را پرداخت کردیم.


وی افزود: تاکید ما این است که در رشته‌های علوم انسانی با توجه به نیاز کشور پروژه‌های بیشتری را دریافت کنیم.


ضرغام تصریح کرد: در علوم انسانی چهار کارگروه علوم انسانی، اقتصاد مدیریتی، معارف اسلامی و هنر و معماری داریم و تلاش ما این است اساتید در این زمینه پروژه‌هایی را تعریف کنند که متناسب با نیاز کشور باشد.


رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران در خصوص استفاده از طرح‌های علوم انسانی در پروژه‌ها خاطرنشان کرد: با شرکت کردن در کارگروه علوم انسانی این درخواست را از استادان داشته‌ایم و تعدادی موضوع را به آنها پیشنهاد داده‌ایم که اگر نظر آنها باشد، پروپوزال آنها را به استادان اختصاص دهیم.


وی عنوان کرد: یکی از این پروژه‌ها در رابطه با نخبگان است و نحوه‌ای که باید در مدارس، دانشگاه‌ها با اساتید برجسته برخورد شود و این اهمیت بسیار زیادی دارد.


ضرغام در پایان افزود: صندوق حمایت از پژوهشگران در خصوص اختصاص بودجه به منابع انسانی مشکلی ندارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار