۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ۰۷:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۹
amozesh

امیرحسین ایمانی زاده ، مسئول دوره تربیت محقق مرکز آموزش معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طی گفتگویی با خبرنگار سرویس علمی ـ آموزشی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، در خصوص این دوره گفت: این کارگاه ها فضایی برای هنرنمایی قشر جوان با سواد می باشد و اساتید آن براساس شایستگی و جذابیت کلاس هایشان انتخاب شده اند.


وی در پاسخ به هدف از برگزاری این کارگاه ها گفت: «هدف ما این است که در قالب یک بسته جامع نیازهای آموزشی دانشجویان و پژوهشگران را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب برطرف کنیم.»


وی اظهار کرد:  دانشجویان غیر علامه ای نیز از این کارگاه ها می توانند استفاده کنند، در صورتی که از کارگاه ها استقبال زیادی شود در وهله اول80 % ظرفیت مربوط به دانشجویان علامه و 20% مربوط به دانشجویان غیر علامه ای است.


همچنین ادامه داد: قیمت کلاس ها برای دانشجویان متفاوت است. به طور مشخص مبلغی که از دانشجویان علامه ای دریافت می شود بین 50% تا 75%  مبلغی است که از دانشجویان غیر علامه ای دریافت می شود، که آن خود نسبت به موارد مشابه بسیار مناسب است.


وی در پاسخ به معیار انتخاب استادان اظهار داشت: مدرسین را با راهنمایی استادان شناخته شده و همچنین گروه های علمی در دانشگاه  انتخاب میکنیم، ضمن اینکه تمایل داریم از اساتید علامه ای یا فارغالتحصیلان آن بیشتر استفاده کنیم.


وی افزود: تمام هزینه های این کارگاه ها به صورت خودگردان است و از طریق حق الزحمه ای که از دانشجویان دریافت می کنیم تامین می شود، درواقع هیچ منابع مالی از دانشگاه دریافت نمی شود.


وی در پایان بیان کرد: تبلیغات این کارگاه ها به صورت مجازی و پوستر است، همچنین سعی در معرفی کارگاه های جدید و جذاب داریم مثل کارگاه ( جی مالتی ) که تحلیل سری های زمانی در اقتصاد سنجی است.


امید ما این است،  روزی برسد که هرکسی وارد وادی تحقیق شد اسم تربیت محقق دانشگاه علامه طباطبایی در گوشش زنگ بخورد.



گزارش: شیده طورانی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار