۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۷۱۱۸

81744093-70137019
به گزارش عطنا و به نقل از ایرنا، دست یابی به اهداف توسعه ای به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیق و پروژه‌های کاربردی مورد نیاز این حوزه، دلیل حمایت کانون پرورش فکری از پایان نامه ها اعلام شد.


بنابراین گزارش، شناسایی و استفاده از ظرفیت و توانمندی اساتید و دانشجویان مستعد و علاقه مند، هدایت و بهره‌برداری از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی و ارتقاء اثربخشی آنها از مهم ترین اهداف این طرح به شمار می‌رود.
این گزارش حاکیست، موضوع پایان نامه‌ها باید در زمینه‌های مرتبط با اهداف، رسالت و اولویت‌های پژوهشی مصوب شورای راهبردی پژوهش کانون باشد، این پایان نامه ها قبلاً انجام نشده باشد و عنوان پایان نامه‌هایی که موافقت کتبی یکی از معاونت‌ها و مدیریت‌های کانون را داشته باشد، از اولویت برخوردار خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مبلغ حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد از 12 میلیون تا 25 میلیون ریال و همچنین رساله‌های دکتری بین 25میلیون تا 40 میلیون ریال متغیر است.
علاقه‌مندان تا 15 اسفند امسال فرصت دارند طرح‌های خود را به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، اداره کل آموزش و پژوهش، ارسال کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار