۰۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۴۶۸۲۵
نشست خانواده «علامه طباطبائی» با هیئت رئیسه دانشگاه علامه

نشست وابستگان و علاقه‌مندان به علامه سیدمحمدحسین طباطبائی با هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی در سالن شواری دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این نشست که بعدازظهر سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه صورت گرفت، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به بیان عملکرد دانشگاه در بخش‌های مختلف پرداخت و پیشنهاداتی را نیز برای چاپ و انتشار آثار علامه طباطبائی به خانواده او ارائه داد.


همچنین نجمه‌سادات و بدرالسادات طباطبائی دو دختر علامه سیدمحمد طباطبائی به همراه نوه‌های پسری و دختری آن مرحوم و برخی از وابستگان در این نشست حضور داشتند.


حسین کلباسی‌اشتری، دارای دکترای فلسفه غرب و عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست به همراه سیدرضا طباطبائی نوه پسری سیدعبدالباقی طباطبائی فرزند بزرگ علامه طباطبائی به معرفی اقوام و خویشاوندان علامه در این نشست پرداختند.


غلامحسین ابراهیمی دینانی، فیلسوف ایرانی، چهره ماندگار فلسفه و استاد بازنشسته دانشگاه تهران نیز در این نشست به بیان ویژگی‌ها و خاطراتی از علامه طباطبائی پرداخت.


از دیگر مهمانان این نشست سیدمحمد الهی، فرزند علامه سید محمدحسن الهی، برادر‌زاده علامه سیدمحمد طباطبائی بود.


همچنین در این نشست محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع، نادر نعمت‌الهی، معاون آموزشی، غلامرضا حداد، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، عبدالساده نیسی، مدیر امور پژوهشی و امیر زند‌مقدم، رئیس مرکز چاپ و انتشارات از جمله معاونان و مدیران دانشگاه علامه طباطبائی بودند که در این نشست حضور داشتند.


گزارش این نشست در عطنا منتشر می‌شود.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار