با حکم رئیس سازمان امور دانشجویان؛

دکتر قاسمیان مقدم از دانشگاه علامه طباطبائی عضو کارگروه سیاست‌گذاری انجمن‌های ورزشی دانشجویی شد

۰۷ تیر ۱۴۰۵ | ۲۱:۱۸ کد : ۲۲۳۳۶ اخبار عمومی صفحه نخست
تعداد بازدید:۱۶
نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بر انجمن‌های ورزشی دانشجویی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد و طی آن اعضای این کارگروه منصوب شدند.
دکتر قاسمیان مقدم از دانشگاه علامه طباطبائی عضو کارگروه سیاست‌گذاری انجمن‌های ورزشی دانشجویی شد

به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در این نشست که با هدف ارتقای فعالیت‌های ورزشی و تقویت مشارکت‌های اجتماعی دانشجویان برگزار شد، احکام اعضای کارگروه سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بر انجمن‌های ورزشی دانشجویی ابلاغ گردید.

بر اساس احکام صادر شده، دکتر حمیدی (رئیس دانشگاه فرهنگیان)، دکتر حدیث رجبی (معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا)، دکتر رضا اندام، دکتر مجتبی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شاهرود)، دکتر قاسمیان مقدم (عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی) و دکتر روزبهانی (دبیر کارگروه) به عنوان اعضای این کارگروه منصوب شدند.

در متن این احکام بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی در راستای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه ورزشی، گسترش مشارکت‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانشجویان و همچنین تقویت سرمایه اجتماعی دانشگاه‌ها تأکید شده است.

همچنین حضور نماینده دانشگاه علامه طباطبائی در این کارگروه با هدف استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در مسیر توسعه و سیاست‌گذاری ورزش دانشجویی مورد توجه قرار گرفته است.

تحقق اهداف نظام آموزش عالی کشور در حوزه ورزش دانشجویی و ایفای نقش مؤثر در توسعه فعالیت‌های ورزشی از دیگر محورهای مورد تأکید در این احکام است.

کلیدواژه‌ها: با حکم رئیس سازمان امور دانشجویان دکتر قاسمیان مقدم دانشگاه علامه طباطبائی عضو کارگروه سیاست‌گذاری انجمن‌های ورزشی دانشجویی انجمن‌های ورزشی دانشجویی


اخبار مرتبط


نظر شما :