اخبار عمومی - آرشیو

مسئله‌محوری در پژوهش و تفکر‌محوری در آموزش، دو رکن مهم در تحول علوم انسانی است
قائم مقام وزیر علوم در علوم انسانی:

مسئله‌محوری در پژوهش و تفکر‌محوری در آموزش، دو رکن مهم در تحول علوم انسانی است گالری

دکتر محمدجواد هراتی در دانشگاه علامه طباطبائی گفت: مسئله محوری، دغدغه‌مندی ایجاد می‌کند و این موضوع انسانیت دردمند تولید می‌کند که به مشکلات جامعه خود توجه می کند.

ادامه مطلب
اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به فعالیت تمام سطوح جامعه نیاز دارد
استادیار گروه تعاون و رفاه اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی:

اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به فعالیت تمام سطوح جامعه نیاز دارد گالری

دکتر مسعود عالمی نیسی معتقد است شروع اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، به حرکت و جنب وجوش تمام سطوح جامعه نیاز دارد.

ادامه مطلب