با برگزاری کارگاه‌های تخصصی؛

رویداد تخصصی حوزه پوشاک با عنوان «الگو» در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵ کد : ۸۴۷ رویدادهای دانشگاه اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴

رویداد تخصصی حوزه پوشاک با عنوان «الگو» در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش عطنا، این رویداد با هدف معرفی نوآوری‌های بازاریابی آنلاین در کسب‌وکارهای پوشاک و شبکه‌سازی میان کسب‌وکارهای نوین این حوزه و به همت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی برگزار شد.

در این رویداد، کسب‌وکارهای آنلاین، برندها، استارتاپ‌ها، مارکترها و متخصصان صنعت پوشاک حضور داشتند.

از جمله کارگاه های برگزار شده در این رویداد می توان به کارگاه مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک، کارگاه کمپین های بازاریابی دیجیتال و کارگاه بازاریابی محتوا اشاره کرد.

فرهاد منفرد، حامد وثوقی و سهراب رحیمی از جمله مدرسان این کارگاه های تخصصی بودند.

گوشه هایی از این رویداد را از قاب دوربین عطنا می بینید.

{$sepehr_old_album_291991}

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علامه طباطبائی الگو جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی رویداد تخصصی حوزه پوشاک نوآوری‌های بازاریابی آنلاین مدیریت برندسازی کسب و کارهای پوشاک


اخبار مرتبط


نظر شما :