به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی برگزار شد؛

کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

۰۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۷ کد : ۲۶۰۷ اقتصاد اقتصاد
تعداد بازدید:۵
کارگاه دیجیتال مارکتینگ به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

کارگاه دیجیتال مارکتینگ به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این کارگاه یک رزه که چهارشنبه، 2 آبان‌ماه برگزار شد، حامد وثوقی، دبیر انجمن علمی مدیریت بازرگانی و هادی مرادی، استراتژیست بازاریابی دیجیتال و مدیر بازرایابی بوم‌گردی بیابوم به ارائه آخرین تجربیات و تکنیک‌های این حوزه برای دانشجوان پرداختند.


گفتنی است دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.


با گزارش تصویری این کارگاه همراه باشید؛


عکس: علی اکبریان میمند و مهرنوش میرزایی‌مهر-عطنا

{$sepehr_old_album_262121}

کلیدواژه‌ها: کارگاه دانشگاه علامه طباطبائی انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ


اخبار مرتبط


نظر شما :