+نسخه الکترونیک رایگان

هشتمین شماره نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵ کد : ۲۱۳۰۵ صفحه نخست عمومی
تعداد بازدید:۸
هشتمین شماره نشریه تخصصی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد.
هشتمین شماره نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد

عطنا- هشتمین شماره نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد.

آنچه در این شماره می‌خوانید:

پیام مدیر مسئول: ضرورت آموزش و پژوهش در روابط عمومی، مقدمه‌ی برنامه ریزی در سازمان / محمدرضا باقری

/ سخن سردبیر: تدوین برنامه‌ی سالانه‌ی روابط عمومی‌ها با رویکرد توسعه‌ی فروش / حسین همدانی گلشن

/ روابط عمومی مُرده! / شبیر دائمی

/ هنوز معنای روابط عمومی را نمی‌دانند / دکتر مهدی یاراحمدی

/ تاثیر هوش مصنوعی در مدیریت بحران‌های روابط عمومی/ مجید خلخالی

/ برای وفاق ملی، اعتماد ملی را افزایش دهیم / دکتر حمید شکری خانقاه

/ رویکرد روابط عمومی در مواجهه با نسل Z و آلفا / حسین همدانی گلشن

/ لزوم اجرای پیوست رسانه‌ای - ارتباطی برنامه‌ها در سازمان / نسترن رهذار

/ نقش روابط عمومی در توسعه‌ی کسب و کار / سهیل محقق

/ نقش هنر هشتم در امیدبخشی به جامعه/ فرزانه سادات مدنیون

/ تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه هوش مصنوعی بر روابط عمومی / مریم کریمی

/ ارتباطات بین فردی و مهارت‌های ارتباطی در روابط عمومی / آسیه یازرلو

/ کافه ارتباطات راهبرد ۸ / شیرین مکرّم درّی

/ نقش روابط عمومی در توسعه‌ی کسب و کار/ فرزانه دهقانی

/ روابط عمومی و تصمیم گیری‌های سیاسی از طریق سکوها/ علیرضا اقتصاد- مریم نظری

/معرفی کتاب تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند

نسخه الکترونیک این نشریه را از لینک زیر دریافت کنید:

راهبرد

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

کلیدواژه‌ها: راهبرد نشریه تخصصی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی هشتمین شماره نشریه راهبرد روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده علوم ارتباطات روابط عمومی عطنا عطنایی ها عط ATNA AT atu


اخبار مرتبط


نظر شما :