جشواره ملی روابط عمومی در دانشگاه علامه طباطبایی:

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۵ کد : ۲۱۱۵۸ صفحه نخست عمومی
تعداد بازدید:۵
تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری با حضور آقایان پیمان اسدی کارشناس رسانه و مجری ورزشی، جواد قاسمی رئیس انجمن متخصصان گردشگری ایران، سعید ساداتی پژوشگر و کارشناس روابط عمومی و رسانه
جشواره ملی روابط عمومی  در دانشگاه علامه طباطبایی:

عطنا- در هفته روابط عمومی نشست تاثیر رسانه در توسئه ورزش و گردشگری در ایران به مناسبت هفته جهانی ارتباطات به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید .جناب آقای جواد قاسمی  رئیس انجمن متخصصان گردشگری ایران بیان نمودند که گردشگری ما در ایران وابسته و نیاز مند به روابط عمومی می باشد و با توجه به متنوع بودن مطالب در حوزه روابط عمومی و جلسات متعدد تخصصی در این زمینه برای دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی امیدواریم در آینده حوزه تخصصی خبر گردشگری هم مانند خبر ورزشی برای مردم و علاقه مندان به گردشگری  سلامت وگردشگری ورزشی ارائه گردد. و با توجه به این موضوع که عده زیادی در بخش روابط عمومی کار میکنند اما همچنان نیاز به آموزش تخصصی در این حوزه از اهمییت بالایی برخوردار می باشد .وی گردشگری را صنعت بی دود اما ارز آور خوانددر هفته روابط عمومی نشست تاثیر رسانه در توسئه ورزش و گردشگری در ایران به مناسبت هفته جهانی ارتباطات به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید. جناب آقای جواد قاسمی  رئیس انجمن متخصصان گردشگری ایران بیان نمودند که گردشگری ما در ایران وابسته و نیاز‌مند به روابط عمومی می‌باشد و با توجه به متنوع بودن مطالب در حوزه روابط عمومی و جلسات متعدد تخصصی در این زمینه برای دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی امیدواریم در آینده حوزه تخصصی خبر گردشگری هم مانند خبر ورزشی برای مردم و علاقه‌مندان به گردشگری  سلامت وگردشگری ورزشی ارائه گردد؛ و با توجه به این موضوع که عده زیادی در بخش روابط عمومی کار میکنند، اما همچنان نیاز به آموزش تخصصی در این حوزه از اهمییت بالایی برخوردار می‌باشد. وی گردشگری را صنعت بی دود، اما ارز آور خواند.

جناب آقای سعید ساداتی پژوهشگر و کارشناس روابط عمومی و کارشناس رسانه هم در سخنرانی خود اشاره به این موضوع نمودند که ما نیاز داریم به یک پنل تخصصی در حوزه روابط عمومی و نقش آن در توسعه ورزش و گردشگری هر دو در کنار هم  وابسته به هم داشته باشیم. وی اعلام نمود بعد از گذشت ۱۵ سال کار در حوزه تخصصی رسانه به این نک

نگرش رسیدیم که روابط عمومی، تبلیغات، رسانه مثلث جدا نشدنی در گردشگری می‌باشد  به دلیل اهمییت نقش رسانه در لایه‌های مختلف زندگی مردم.

جناب آقای پیمان اسدی کار شناس در حوزه ورزش  وهمچنین مجری برنامه‌های ورزشی بیان نمودند که گردشگری ما در حوزه ورزشی نیاز به زیر ساخت‌های می‌باشد که در حال حاضر از آن محروم هستیم و نیاز به داشتن ورزشگاه‌های زیادی در شهر‌ها و با کم‌ترین زمان بابت آماده سازی و همچنین ایجاد امکانات متعدد برای گردشگران خارجی از جمله فعال سازی کارت اعتباری بابت خرید و ارز آوری به کشوررا داشته باشیم.

 خبرنگار و عکاس خبری: عطیه انصاری

 

 

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

کلیدواژه‌ها: جشواره روابط عمومی رسانه رسانه‌ها رسانه ملی توسعه توسعه اقتصادی توسعه ملی توسعه شهری توسعه ورزش توسعه گردشگری پیمان اسدیان


اخبار مرتبط


نظر شما :