اطلاعیه برگزاری دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
به گزارش عطنا، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند در راستای تعهد به قطعنامه سال اول با در نظر گرفتن اصول مشارکت و علمی بودن، در جهت تقویت و تسریع توسعه دانش برند در بدنه شرکتها و سازمانهای خصوصی و با نگرش ناشی از همراهی ارگانها و سازمانهای حاکمیتی و دانشگاهها، و همچنین با حمایت اساتیدی از معتبرترین دانشگاههای ایرانی و بینالمللی، بر خود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزشها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتری برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش در روزهای 29 و 30 دی ماه سال 1394 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار نماید. شایان ذکر است دانشگاه علامه طباطبایی حامی علمی کنفرانس استراتژی برند میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت کنفرانس مراجعه نمایید.
آدرس وبسایت کنفرانس: www.brandconf.ir

نظر شما :