تعیین سرفصل و محتوای آموزشی درس مهارتهای زندگی دانشجویی

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۱ کد : ۱۲۱۲۹ رویدادهای دانشگاه اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳
با توجه به تصویب دو واحد درس آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی، دفتر مشاوره و سلامت سرفصل و محتوای آموزشی درس مهارتهای زندگی را تعیین می کند.

به گزارش عطنا به نقل از مهر، پیرو تصویب دو واحد درس آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی توسط شورای عالی برنامه ریزی درسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دفتر مشاوره و سلامت اقدام به جمع آوری نظرات متخصصان شاغل در مراکز مشاوره و اساتید این حوزه کرد، تا سرفصل‌های پیشنهادی این درس تنظیم و نهایی شود.


این دفتر در نظر دارد که این سرفصل‌ها را در قالب ۱۷ جلسه آموزشی تنظیم کند، همچنین در این تنظیمات مسائل و مشکلات جوانان و دانشجویان امروزی در کنار ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته خواهد شد.


لازم به ذکر است در این اقدام، صرفا مهارت‌های دهگانه زندگی که مورد نظر سازمان جهانی بهداشت است، مد نظر نیست و به سایر ابعاد نیز پرداخته خواهد شد.


اخبار مرتبط


نظر شما :