۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۳۵
کد خبر: ۳۰۴۷۵۸

عطنا - عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی درباره ایده‌ها و برنامه‌های دانشگاه برای سال آینده، گفت: فعالیت‌های محوری دانشگاه علامه طباطبایی در دوره مدیریت جدید مبتنی بر برنامه راهبردی دانشگاه است که از سال ۱۴۰۱ با مشارکت تمامی استادان در گروه‌های مختلف آموزشی طراحی و در حال اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر تمام دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه برنامه راهبردی خود را برای سال ۱۴۰۲ ارائه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه محور اصلی برنامه راهبردی دانشگاه تحول در علوم انسانی است، گفت: علاوه بر این دانشگاه با شعار مرجعیت در علوم انسانی به دنبال تعالی پژوهش و فناوری، تعالی آموزش، تعالی فرهنگی، گسترش فعالیت‌های بین المللی، ارتباط با صنعت (جامعه) و افزایش بهره وری است.

معتمدی اضافه کرد: خوشبختانه حوزه‌های موفقیت دانشگاه علامه طباطبایی در موارد زیادی محقق شده است. در حوزه آموزش تشکیل منظم کلاس‌ها و آموزش‌های حین خدمت برای استادان جوان، در حوزه پژوهش جهت‌دهی به فعالیت‌های پژوهشی و افزایش تعداد و مبالغ طرح‌های برون دانشگاهی و همچنین گسترش فعالیت‌های فناورانه در مراکز نوآوری، مراکز رشد و پارک علم و فناوری را داشته‌ایم.

وی در گفتگو با فارس ادامه داد: در حوزه فرهنگی گسترش مشارکت دانشجویان در انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و تشکل‌ها، در حوزه دانشجویی گسترش کمیت و کیفیت خدمات دانشجویی و برتری‌های قابل توجه دانشجویان در رقابت‌های ورزشی و مدال آوری در مسابقات، در حوزه معاونت توسعه افزایش قابل توجه اعتبار دانشگاه در سال جاری و ارائه خدمات مختلف به همکاران علمی و اداری و به طور کلی مشارکت فعالانه استادان و دانشجویان در فعالیت‌های علمی و فرهنگی بخشی از توفیقات دانشگاه در سال ۱۴۰۱ بوده است.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار