۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۲۸
کد خبر: ۳۰۴۷۴۵

عطنا - آیین تجلیل از برترین‌های سی‌امین جشنواره دانشجویی کشوری با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برای رقابت در ابعاد مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری در 16 اسفندماه سال جاری، در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مدیران، استادان و دانشجویان برگزیده دوره‌های مختلف نیز حضور داشتند.

از دو عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر شد

در سی امین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از حمید حکیم و حمید صالحی دو عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی که در ادوار گذشته به عنوان نفرات برگزیده در این جشنواره انتخاب شده بودند نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین مریم فلاحی دانشجوی رشته تکنولوژی آموزشی در مقطع دکتری از دانشگاه علامه طباطبائی در سی‌امین دورۀ جشنواره دانشجوی نمونه کشوری به عنوان دانشجوی نمونه معرفی شد.

از دو عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر شد

جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هرساله با همکاری دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، باهدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان در راستای فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری‌های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت‌های دانشجویان، برگزار می‌شود.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار