۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۷
کد خبر: ۳۰۴۶۷۳

عطنا - فردا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، نمادی است از تجلی معرفت و محبت ایرانیان به اهل البیت علیهم السلام ، روز تجلی ، معرفت محمدی ، شجاعت حیدری، عصمت فاطمی، مظلومیت حسنی، شهادت حسینی، عبادت سجادی، علم باقری، فقه جعفری، خویشتن داری کاظمی، رضایت رضوی، جود و بخشش تقوی، هدایت نقوی، تزکیه عسکری و بلاخره انتظار مهدوی فردا یوم الله اکبر است .

روزی که فرزندان روح الله و زنان و مردان غیور ایرانی ، از نسل خیبرشکن برج و باروهای يهود، برای چهل و چهارمین بار، در انظار چشم میلیون ها و بلکه میلیاردها نظاره گر جهانی،، باز هم مهر خفت ، خواری، و شکست را بر پیشانی، نظام سلطه صهیونیست های آمریکایی و آمریکایی‌های صهیونیست خواهند زد . و مهر بندگی خدا و عشق حسینی را بر تارک فرهنگ و سرزمین خود ، خواهند زد. ان شالله فردا روز آزمون میلون ها ایرانی عاشق مکتب اهل البیت است .

روز دلدادگی و عشق و همگامی با شهدای تاریخ اسلام از صدر تا به امروز و بویژه ، شهدای کربلای حسینی ، شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شهدای ۱۷ شهریور، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم و دیگر شهدا است. شهدا، شاهد اند و منتظر، کسانی می توانند فردا در قیامت انتظار شفاعت شهدا را داشته باشند که امروز شهدا را چشم انتظار نگذارند. فردا روز نا امیدی همیشگی آمریکای جنایت پیشه و روز پیروزی ملتی صبور است. بدون شک ارزش گام های فردای من و شما در خیابان ها و کوچه پس کوچه های ایران زمین ، ارزش قطره های خون شهدا و قلم علمای عامل را دارد حضور هر ایرانی در راهپیمایی فردا ، صرف نظر از نوع تعلقات سیاسی و فرهنگی آنان، و حتی صرف نظر از موافقت و مخالفت با انقلاب ، فردا روز تضمین عزت، اقتدار، امنیت ، و هویت نسل های امروز و فردای ایران یکپارچه و سربلند است.

بی شک امروز و فردا غوغایی است از فراخوان ها در دو جبهه، جبهه حق و باطل ، جبهه شیطان و رحمن، صف علی و معاویه ، اردوگاه حسین و یزید، نماد پلیدی و پاکی، نماد استکبار و زیاده خواهی و پلیدی ؛ ترامپ و نتانیاهو و بایدن از یک سو و نماد عدالت خواهی، و خوبی ها و مبارزه با تحقیر و ستم پذیری ، خمینی و خامنه ای از سوی دیگر ، فراخوان می دهند، باید همه ی ایرانیان یکپارچه دست در دست همدیگر، با حضور فردایمان در راهپیمایی ، نشان دهیم در صف حق و رحمن و علی و حسین و خمینی و خامنه ای منتطر مهدی هستیم. ان شالله. هوشیاری سیاسی امروز ملت ایران با ارزش ترین سرمایه سیاسی و فرهنگی ما به شمار می آید که بی شک هزینه های گزاف زیست اجتماعی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی فردای خود و فرزندانمان را کاهش می دهد. پس امروز، همه با هم باشیم، شبکه های مویرگی فامیلی ، خویشاوندی، محله ای ، دوستی، شعلی و... درست کنبم و بر اساس صریح فرمان خدا در قرآن ، همدیگر را به خیر و تقوی دعوت کنیم. و خیر و تقوایی بالاتر از شرکت فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیست.

نویسنده: دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
21/11/1401 - 22:33
1
4
چرا باید همه ساله باید ایرانیان. درراه پیمایی 22 بهمن شرکت کنند
بنظر بنده تاظهور صاحب الزمان (ع) باید ادامه داشته باشد جهان بینی
چنین است
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار