۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۴۱۶۵

عطنا - دانشجوی دختر مقطع کارشناسی ارشد رشته روزنامه‌نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی، پس‌انداز شخصی خود را صرف آزادی دو زندانی در شهرهای شیراز و تهران کرد.این دختر کازرونی‌الاصل با پرداخت 10 میلیون تومان به ستاد دیه استان تهران زمینه‌ساز آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد شد. این زندانی 26 مردادماه آزاد شده است.

وی همچنین با پرداخت 7 میلیون و 500 هزار تومان به ستاد دیه استان فارس در آزادسازی یک زندانی نیازمند که به دلیل جرم مالی غیرعمد زندانی بود مشارکت داشت و سبب‌ساز حضور او در آغوش خانواده و جامعه شد. فرد آزادشده در شیراز همانند پدر این دختر خیّر، 66 ساله، از کار افتاده و سرپرست خانواده 7 نفره است.

زندانی آزادشده در تهران هم یک زن سرپرست خانواده است و چند فرزند دارد که یکی از فرزندانش مبتلا به بیماری MS است و برای درمان پسرش پولی قرض گرفته بود که در بازپرداخت آن ناتوان ماند و به زندان رفت.

این خبر می‌افزاید؛ این دانشجوی کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری که از چند سال گذشته به همراه خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کنند، شاغل نبوده و پس‌انداز خود را از محل دریافت وام و همچنین هدایایی که از پدر و مادر و سایر اعضای خانواده خود و به مناسبت‌های مختلف دریافت کرده جمع کرده بود که در اقدامی خیرخواهانه و نیک‌اندیشانه، تمامی آن را صرف آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد کرد.

وی برای مشارکت در این امر خیّر از برخی نیازهای شخصی خود نیز چشم‌پوشی کرده است.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار