۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۷
کد خبر: ۳۰۴۰۹۰

عطنا - عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز همکاری‌های این دانشگاه با شهرداری خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با شهردار تهران داشتیم مقرر شد دانشگاه همکاری‌های مشترکی را با شهرداری آغاز کند.

وی درباره زمینه‌های همکاری دانشگاه با شهرداری عنوان کرد: با شهرداری هماهنگ کرده‌ایم تا در برنامه‌های عمرانی دانشگاه با ما همکاری کند.

معتمدی در تشریح امور عمرانی دانشگاه اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش سرانه خوابگاهی در دانشگاه برای احداث مجتمع مسکونی خوابگاهی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، همچنین طرح جامع پردیس شماره یک دانشگاه که شامل عملیات عمرانی دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده حقوق و علوم سیاسی است نیز باقی مانده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین از کار ساختمانی در پردیس ۲ دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد و گفت: مقرر شده است شهرداری در این زمینه نیز با ما همکاری کند.

وی گفت: همچنین سطل‌های زباله‌ای در اختیار دانشگاه قرار گرفته تا به تخلیه پسماندها بپردازیم و این سطل‌ها هفته‌ای دو بار به صورت رایگان از سوی شهرداری جمع‌آوری می‌شود.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار