۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۲۸
کد خبر: ۳۰۳۸۸۳

عطنا- یکم خردادماه حوالی ساعت ۱۶ عصر، یکی از مدافعان حرم، سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی در مقابل منزل خود در خیابان مجاهدین اسلام تهران طی یک حمله‌ی مسلحانه ترور شد. شهید حسن صیاد خدایی معاون تحقیقات و توسعه فناوری سازمان صنایع دفاعی کشور بود.

این حادثه در کوچه غلامیان خیابان مجاهدین اسلام رخ داد و ۲ نفر موتورسوار با شلیک ۵ گلوله این عضو ارشد سپاه را هنگامی‌که قصد ورود به منزل خود داشت به شهادت رساندند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در واکنش به این جنایت تروریستی گفت: اراذل‌واوباش و تفاله‌های گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید.

همچنین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به ترور شهید پاسدار شهید صیاد خدایی واکنش نشان داد و بیان کرد: انتقام از خون شهید صیاد خدایی حتمی است.

ترور شهید صیاد خدایی نباید بی‌جواب بماند/ رژیم صهیونیستی احساس خطر می‌کند

دراین‌باره حمید صالحی، عضو هیئت‌علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه همواره رژیم صهیونیستی برای نظام و گفتمان انقلاب اسلامی یک تهدید و مشکل محسوب می‌شود، گفت: به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و همچنین سیاسی و استراتژیک همیشه از اول انقلاب بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل تنش وجود داشته است.

وی اظهار کرد: چند سالی است که رژیم صهیونیستی امنیت ما را به چالش کشیده و اقداماتی مانند انفجار در اقصی نقاط نظامی و استراتژیک و ترور دانشمندان هسته‌ای را انجام داده که همه این‌ها نشات گرفته از جریان‌ها و برنامه‌هایی است که رژیم صهیونیستی در ایران دنبال می‌کند.

صالحی با اشاره به اینکه ترور شهید صیاد خدایی نباید بی‌جواب بماند همان‌طور که تاکنون به ناامنی‌ها پاسخ داده‌ایم، افزود: رژیم صهیونیستی مخصوصاً بعد از شکست‌های پی‌درپی که از فلسطینی‌ها،حزب‌الله لبنان و سوریه خورد و همچنین بحث نفوذ و قدرت ایران و مخالفت با این رژیم جعلی، احساس خطر کرد و با ترورهای کور سعی دارد امنیت ایران را به خطر بیندازد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مسئولین جمهوری اسلامی باید بیش‌ازپیش مراقب شخصیت‌ها و امکان باشند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، عنوان کرد: برای پاسخگویی این اقدام می‌توانیم در منطقه خاورمیانه از طریق حزب‌الله و حماس یا به‌صورت مستقیم پایگاه و نقاط آسیب‌پذیر صهیونیست‌ها مورد تهدید قرار بدهیم.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار