۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۳۷۳۲

عطنا - مسابقه DECOS یکی از مسابقات سالانه شبکه دانشگاه های راه ابریشم است که در قالب سخنرانی و مناظره برگزار می‌شود.

طی سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و محدودیت های بهداشتی، بخش مناظره این مسابقه جای خود را به سخنرانی تک نفره داده است. موضوع اصلی مسابقه 2021 DECOS 《چشم انداز دانشجویان درباره هوش مصنوعی و کلان داده ها (big data)》می‌باشد.

شرکت کنندگان می‌بایست نقطه نظرات خود را در زمینه هوش مصنوعی و کلان داده ها به اشتراک بگذارند. جوایز نفرات برتر مسابقه عبارتند از: مدال طلای مسابقه بین‌المللی ‌DECOS برای رتبه اول به همراه گواهی و دعوتنامه برای شرکت در هشتمین گردهمایی سالانه شبکه دانشگاه های راه ابریشم با پرداخت تمامی هزینه ها. برای رتبه های دوم و سوم نیز مدال های نقره و برنز به همراه دعوتنامه جهت حضور در گردهمایی سالانه شبکه دانشگاه های راه ابریشم اهدا می‌شود. به دیگر رتبه ها نیز گواهی شرکت در مسابقه اهدا می‌گردد.

دانشجویان برای شرکت در این مسابقه باید سخنرانی خود را که زمان آن باید بین پنج تا ده دقیقه باشد، در قالب یک ویدیو به زبان مادری خود به همراه زیرنویس انگلیسی و متن سخنرانی به زبان‌های مادری و انگلیسی به سایت شبکه و یا ایمیل sunofficialdecos@gmail.com ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

مسابقه دکوز با موضوع هوش مصنوعی

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار