۰۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۰۳۲۰۸

عطنا- جلسه تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید رسانه تحلیلی دانشگاه علامه طباطبایی، عطنا امروز دوم آذر ماه در محل این خبرگزاری واقع در دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر محسن حبیبی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، عطنا را مرکز خدمات رسانی رسانه ای دانشگاه علامه طباطبائی توصیف کرد و ضمن قدردانی از افرادی که در گذشته با مرارت ها و زحمات فراوان عطنا را تاسیس کردند، گفت: مدیریت جدید دانشگاه تحول در عطنا را تعقیب می کند و امیدواریم با حضور و فعالیت های آقایان دکتر احسان موحدیان و سامان خدایاری شاهد پیشبرد امور باشیم.
وی افزود: ارتباط تنگاتنگ میان روابط عمومی و عطنا، بهره گیری عطنا از ظرفیت های منحصر به فرد اساتید و دانشجویان دانشکده ارتباطات، افزایش ارتباط با انجمن ها و تشکل های مختلف دانشگاه، استفاده از ظرفیت بیکران دانشجویان علاقمند به فعالیت های رسانه ای حرفه ای رمز موفقیت عطنا خواهد بود.
دکتر حبیبی انعکاس فعالیت های علمی دانشگاه، رصد دستاوردهای اساتید و دانشجویان دانشگاه در حوزه هایی همچون تحول در علوم انسانی، ارتباط با صنعت، پیشبرد دیپلماسی علمی، معرفی کتب و نشریات و غیره را از جمله وظایف عطنا دانست و گفت: عطنا نگاه تحلیلی و عمیق به موضوعات دارد و نه نگاه صرفا خبری. امیدوارم به زودی شاهد فعالیت های گسترده عطنا و موفقیت های روزافزون آن باشیم.
در ادامه دکتر بیات مدیر سابق عطنا، با تشریح اهم دستاوردهای خود گفت: در چند ماه اخیر تلاش کردیم به منظور انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه از طریق عطنا، بین دانشگاه و جامعه پیوند برقرار کرده و از پوشش صرف خبری به سمت تحلیل و بررسی مسائل کلان حوزه علوم انسانی حرکت کنیم. همچنین از ظرفیت اساتید دانشگاه علامه طباطبائی و اساتید دیگر دانشگاه ها در قالب خبر، کلیپ، پادکست و غیره برای طرح مباحث علمی استفاده شد. یک نرم افزار مدیریت محتوای جدید هم برای سایت خریداری شد. امیدوارم دکتر موحدیان بتوانند در جهت تعالی عطنا موفق باشند.

تحول مدیریتی در عطنا؛ موحدیان جایگزین بیات شد

سپس خانم خدیجه عبادی، مسئول روابط‌عمومی دانشگاه علامه طباطبایی شکل گیری عطنا را حاصل خلاء موجود در تشکیلات روابط عمومی دانشگاه دانست و رمز موفقیت آن را پیوند با دانشکده ارتباطات و روابط عمومی دانست.
همچنین دکتر حامد اسدی زهرائی، سرپرست جدید حراست دانشگاه ضمن تاکید بر جایگاه منحصر به فرد عطنا در جهت پوشش خبرهای دانشگاه خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این رسانه تحلیلی شد. وی افزود: در دانشگاه علامه طباطبائی فعالیت های زیادی انجام می شود که به خوبی منعکس نمی شود. باید در جهت رفع این ضعف و به خصوص انعکاس نظر مدیران و اساتید دانشگاه به خصوص در حوزه تحول علوم انسانی تلاش کنیم.
در پایان دکتر احسان موحدیان مدیر جدید عطنا طی سخنان کوتاهی، ضمن تشکر از سخنرانان قبلی اظهار امیدواری کرد با توجه به رهنمودها و شرح وظایف درنظر گرفته شده برای عطنا در دوره مدیریت جدید دانشگاه به خصوص در حوزه هایی همچون تحول در علوم انسانی، ارتباط با صنعت و پیشبرد دیپلماسی علمی تولید محتوای ارزشمند صورت بگیرد و پیوند با اساتید و دانشجویان دانشکده ارتباطات و دیگر دانشجویان علاقمند تقویت شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار